مصرف خوراکی های ضدپیری در کمک به جوان ماندن بدن بسیار موثر است.
 مصرف برخی خوراکی ها ویژگی های ضدپیری دارند، و تا حدی در سالم و جوان ماندن کمک می کنند. این خوراکی ها با دور نگهداشتن بدن از بیماری های دوران پیری مانند بیماری های قلبی، دیابت، پوکی استخوان، فرد را جوان و شاداب نگه می دارد. آووکادو سرشار از اسیدهای چرب اشباع شده و مناسب سیستم قلبی و عروقی است. روغن موجود در آووکادو پوست را سفت و مرطوب می کند.  انواع توت حاوی ترکیباتی که از التهاب می کاهد و جلوی اکسیداسیون، که به بافت های بدن صدمه می زند، را می گیرد. توت همچنین باعث آزاد شدن کلاژن در پوست شده و باعث صافی و سفتی پوست می شود . گردو دارای مقدار زیادی اسید چرب امگا3 است که در برابر بیماری های قلبی بدن را محفوظ نگه می دارد و قدرت استخوان ها را افزایش  داده و اگزمای پوستی را برطرف کرده و با آسم هم مقابله می کند.خوراکی های ضدپیری شکلات تیره گردش خون در بدن را بهتر می کند و توانایی پوست را در مرطوب ماندن، بالا می برد و جلوی چروک شدن پوست را می گیرد و ظاهری جوان تر به فرد می دهد. شکلات سرشار از فلاونوئیدهای آنتی اکسیدان است از التهاب پوست ناشی از نور ماوراء بنفش پیشگیری می کند. غلات سبوس دار و گندم کامل برای حفظ عملکرد طبیعی پوست و رشد دوباره سلول های جدید مفیدند. غلات سبوس دار به حفظ سطح گلوکز خون کمک می کنند. گندم کامل حاوی فیبر، مواد معدنی، ویتامین B و سرشار از آنتی اکسیدان است وشروع علایم پیری مانند بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد. لوبیا غذایی عالی برای قلب  ومنبعی از پروتئین های کم چربی و فیبر،  ویتامین ها از جمله ویتامین B، آنتی اکسیدان، پتاسیم و آهن، است و کلسترول خون را پایین می آورد غذاهای دریایی به ویژه ماهی های چرب مانند قزل آلا، حاوی اسیدهای امگا3 بوده که عملکرد مغز را افزایش داده و اثرات ضد التهابی خوبی دارد.خوراکی های ضدپیری روغن زیتون حاوی چربی های تک اشباع نشده است و خاص ضدپیری دارد. اسفناج حاوی انواع ویتامین ها مانند B است و برای تولید گلبول های قرمز موثر است. کلم بروکلی، کلم قرمز و چغندر هم، بدن را از سم پاکسازی کرده و فرد را از کسالت و بی حالی درمی آورد.    
0 0
نویسنده :

ادامه مطلب
ادامه مطلب
ادامه مطلب
ادامه مطلب
ادامه مطلب
ادامه مطلب
ادامه مطلب
ادامه مطلب
ادامه مطلب
ادامه مطلب