تغییر در سبک زندگی افراد در دوران همه گیری کووید ۱۹ و اعمال محدودیتها، پیامد‌های نامطلوبی برای سلامتی به همراه دارد که یکی از آن‌ها افزایش درد و ناراحتی در مفاصل است.
 متخصصان سلامت توصیه می‌کنند که از طریق رژیم غذایی حاوی مواد مغذی و ورزش کردن می‌توان سفتی و درد مفاصل را به طور مؤثر کنترل کرد.   به گفته متخصصان، اعمال محدودیت‌های کرونایی که افراد بیشتر به دورکاری مشغول هستند موجب شده تا موارد ابتلا به مشکلات کمر و گردن درد بیشتر شود، زیرا افراد از صندلی و میز کار مناسب برخوردار نیستند، دچار پرخوری می‌شوند و به اندازه کافی برای ورزش کردن وقت صرف نمی‌کنند.   همچنین در این شرایط ممکن است افراد به مصرف مواد غذایی ناسالم رو آورند که می‌تواند به کاهش مواد مغذی دریافتی در روز منجر شود.   کارشناسان سلامت تأکید دارند که ضروری است از مکمل‌های خوراکی مفید مصرف کرده و حرکات ورزشی در برنامه روزانه خود قرار دهیم تا به تقویت مفاصل و پیشگیری از آسیب دیدگی کمک کند.   پیاده روی روش عالی برای تقویت استخوان‌ها در بیمارانی است که از پوکی استخوان رنج می‌برند.   همچنین یکی دیگر از عوامل شایع سفتی و درد مفاصل، التهاب است که می‌توان با گنجاندن امگا ۳ در رژیم غذایی این مشکل را برطرف کرد. امگا ۳ دارای خواص ضد التهابی است و در درمان و کنترل بیماری‌های قلبی عروقی و همچنین کاهش سفتی و درد مفاصل کاربرد دارد.
0 0
نویسنده :

پست های مشابه
یک متخصص طب سنتی گفت: دارچین بهترین دارو برای بازیافتن انرژی است اگر ناراحتی معده دارید حتماً از ... ادامه مطلب 0
در گزارش زیر طرز تهیه کیک پیتزا خانگی را به شما آموزش می‌دهیم. ادامه مطلب 1
تحقیقات نشان می‌دهد که لپه دارای خواص بی شماری برای حفظ سلامت بدن است. ادامه مطلب 0
در گزارش زیر طرز تهیه آش سورانه کرمانشاهی را به شما آموزش می‌دهیم. ادامه مطلب 0
بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی که برای کودکان و نوجوانان بسیار آشناست، با گریم متفاوت در یک فیلم سینمایی به ... ادامه مطلب 22
در گزارش زیر طرز تهیه آش گوجه فرنگی را به شما آموزش می‌دهیم. ادامه مطلب 21
در گزارش زیر طرز تهیه خورش متنجان را به شما آموزش می‌دهیم. ادامه مطلب 12
ادامه مطلب 12
ادامه مطلب 14
ادامه مطلب 8
ادامه مطلب 10
ادامه مطلب 3


ادامه مطلب
ادامه مطلب
ادامه مطلب
ادامه مطلب
ادامه مطلب
ادامه مطلب
ادامه مطلب
ادامه مطلب
ادامه مطلب
ادامه مطلب