رها اکسچنج

ورزش پیلاتس با افزایش سرعت ماهیچه‌سازی در کاهش وزن به شما کمک می‌کند. پس فعالیت ماهیچه‌هایتان بیشتر می‌شود و به این ترتیب کالری بیشتری می‌سوزانید. بهترین کاری که می‌توانید برای لاغری انجام بدهید این است که تمرین‌های پیلاتس را با ۵ جلسه ورزش کاردیوی ۳۰ دقیقه‌ای در هفته ترکیب کنید. پیلاتس علاوه بر ماهیچه‌سازی بدن‌تان را قوی می‌کند و شما را برای ورزش‌های شدید دیگری که کالری بیشتری می‌سوزانند آماده می‌کند. پیلاتس به افزایش اعتماد به نفس و کاهش سطح استرس کمک می‌کند که هر دوی‌ اینها برای کاهش وزن مفیدند.
0 0
نویسنده : امین بازدار
تاریخ ارسال : 1400/01/14 17:04:33

Captcha

پست های مشابه
انسان، حیوانی است که به سینما می‌رود. (جورجو آگامبن) ادامه مطلب 286
ادامه مطلب 269
ادامه مطلب 1260
ادامه مطلب 255
ادامه مطلب 272
ادامه مطلب 225
ادامه مطلب 285
ادامه مطلب 242
ادامه مطلب 246
ادامه مطلب 248
ادامه مطلب 254
ادامه مطلب 266